Intagen E1mme | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1mme

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: E1mme

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Emil

Ange ditt födelsedatum: 13 April 2010

Ange ditt Discordnamn: E1mme

Berätta kortfattat om dig själv: Hej jag heter Emil och jag e 16 år gammal. Jag e trevlig och gillar att prata med folk. Jag är också social och mogen.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? mellan 15:00 till 03:00

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? jag har bara varit medlem i 1 dag men har varit medlem förr.

Varför ansöker du som staff på SweWave? jag ansökte till staff för att jag gillar er server och gillar er RP. Men jag vill också hjälpa till på servern med att hjälpa spelare som behöver hjälp. Ville också att alla följer reglerna på servern för att göra RPn mycket bättre. Jag är väldigt aktiv och kommer vara inne på server varje dag och se till så att alla sköter sig på servern.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att see till så att folk följer reglerna hjälper spelare som behöver hjälp ingame och i discord. och göra servern trygg och säker mot folk som gör saker som dom inte ska göra. och om någon bryter mot reglerna eller gör saker som dom inte ska göra så tar jag hand om det.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Det som jag kommer att bidra till servern är trygghet till servern och göra RPn så bra som möjligt. Jag kommer att hjälpa alla som behöver hjälp kan vara i Servern eller i discord. Och en bra staff som följer alla staff regler och en aktiv staff som alltid har tid med att hjälpa folk och vara inne på servern kommer också hjälpa er med medlemmar jag har folk som också kommer komma till servern som är mogna och gillar en skön RP server som SweWave.

Hur hanterar du stressiga situationer? Det jag kommer att göra då är att be om hjälp om det blir för mycket för mig så att dom kan hjälpa mig. men jag brukar inte bli så stresiga situationer. men det är de jag skulle göra.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Sv2

Ägare
Ägare
Meddelanden
17
Trofépoäng
3
Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast SweWave eller gå vidare till en annan server.

E1mme

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
tja jag glömde att jag hade de i bion sorry jag har tagit bort den nu

Karlsson

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng