Feeser | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
F

Feeser

Gäst
Användarnamn: Feeser

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Johansson

Ange ditt födelsedatum: 1 Juli 2008

Ange ditt Discordnamn: realfeeser/Feeser

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en grabb som gillar jobba hårt. Jag gymmar och lirar mycket fivem.Går då försjälning & service som gör att jag är bra med det sociala. jag tycker om att vara social och lösa problem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag mellan 6-8 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ett tag har dessutom spelat på servern när den hette valon

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till stav för att hjälpa till med folk som bryter regler nu när jag spelat ett par dar har jag stött på minst 10 failrp m.m. och när det kommer till rp nivån känns det ej som staffsen gör tillräckligt med jobb men jag kommer göra allt för att kunna höja rp nivån. Jag varit staff flera gånger innan på andra serverar som gett mig erfarenheter om att vara staff.

Vad är din uppgift som Staff? Att få bort lalleriet från servern iallafall försöka,noclipa runt i servern och hålla koll så ingen bryter mot reglerna,alltid vara redo i sup för att hjälpa folk och ärenden och bete mig professionellt och vara trevlig.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med bättre rp till servern alltid vara aktiv kommer kunna hjälpa staff teamet med att kunna hålla koll på folk som bryter mot regler sitta mycket i sup och ta emot ärenden.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar det bra försöker hålla mig lugn och alltid ha en trevlig ton.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom