Intervju 01Pablo | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

01Pablo

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: 01Pablo

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2010

Ange ditt Discordnamn: real_01pablo

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 16år och jag gillar att åka moped med polare på fritiden jag gillar även att spela fivem och träffa nya personer

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 1-5 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Sen öppningen och og swewave

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till staff på swewave eftersom jag gillar servern väldigt mycket och tycker communityn här är skön. Jag har spelat här ett tag nu om jag räknar med og swewave och känner att jag vill hjälpa till mer och inte bara vara en vanlig spelare. Jag tycker om att hjälpa folk och försöka lösa problem när det händer något istället för att bara sitta och kolla på. Jag vill också hjälpa till så servern fortsätter vara en rolig och seriös plats där folk kan ha bra rp och känna sig välkomna. För mig handlar det inte om att få makt eller något sånt och jag vill bara hjälpa servern eftersom jag faktiskt bryr mig om den.

Vad är din uppgift som Staff? En staffs uppgift är att hjälpa spelare, se till att folk följer reglerna och försöka hålla servern så bra och rättvis som möjligt. Man ska kunna hantera reports, lösa konflikter och hjälpa folk om de har problem eller frågor. Det handlar också om att vara ett bra exempel för andra spelare genom att bete sig moget och respektfullt och som staff representerar man servern, så det är viktigt att man tar ansvar och försöker skapa en bra stämning både i RP och utanför.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att vara aktiv, hjälpa spelare och försöka hålla en bra stämning på servern. Jag är ganska lugn som person och försöker alltid lösa saker på ett schysst sätt istället för att göra situationer värre. Jag kommer också bidra med att ta ansvar och vara rättvis när jag hanterar problem eller reports och för mig är det viktigt att spelare känner att de kan få hjälp och att de blir behandlade på ett bra sätt. Jag vill hjälpa till så servern fortsätter vara en rolig och seriös plats för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? När det blir stressigt försöker jag först hålla mig lugn och tänka innan jag gör något. Jag tycker det blir mycket bättre om man tar några sekunder och försöker förstå situationen istället för att reagera direkt på känslor. Jag försöker lyssna på alla som är inblandade och lösa problemet steg för steg istället för att stressa upp mig och om jag känner att jag behöver hjälp eller tips så frågar jag hellre någon annan i staff teamet än att ta ett dåligt beslut snabbt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Karlsson

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Shortlist

Top Bottom