4pw8 | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

4pw8

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: 4pw8

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2010

Ange ditt Discordnamn: 4pw8

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är aktiv varenda dag även väldigt seriös och kommer ta mitt staff arbete seriöst med andra staff.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag minst 3 timmar kan bli 2 om jag har saker att göra

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sen första SweWave öppnade kanske borde ändra så det inte står ”Avena” :)

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag skulle vilja bli staff eftersom jag har lagt märke till att det sker väldigt många regelbrott och mycket "lallande" varje dag. Jag vill gärna hjälpa till att få stopp på det och bidra till en bättre upplevelse för alla. Jag kommer vara otroligt aktiv i staff rollen, eftersom mitt mål är att höja RPN till så hög nivå som möjligt och verkligen hjälpa till där det behövs.

Vad är din uppgift som Staff? Att vara ansvarig över mina ansvarsområden kolla runt ingame så att rpn är rätt och inte på ett fel sätt och även vet reglerna så dom inte gör fel

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mycket hjälp. Då jag hjälper andra före mitt rpande för att folk ska få en rolig spel stund här. Och lyssnar alltid på vad folk säger.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och lyssna så bra jag kan. Jag försöker också lugna ner dem som stressar, för inget går snabbare om man är stressad. Om någon inte lugnar ner sig, kan det vara nödvändigt att muta och låta en annan prata och fortsätta så. Men som staff ska man alltid hålla sig lugn, även i stressiga situationer.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom