Abbe | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Abbe

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Abbe

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Ange ditt födelsedatum: 17 November 2010

Ange ditt Discordnamn: _abbe.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Abbe och har spelat på OG på Swewave, jag har några vänner som spelar på servern och vill bli staff igen. Jag har varit staff på unive samt gammla Swewave. Jag har ett stort intresse på Swewave och vill förrbättra server på ett bra sätt. Jag är lung av mig samt gillar att spela fivem i fritiden.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Sommaren: 20:00 till 03 - Jobbar mycket just nu.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Nya Swewave typ 5 dagar gammla 1 år.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på SweWave eftersom jag vill hjälpa till att skapa en trygg, rättvis och rolig spelupplevelse för alla.

Vad är din uppgift som Staff? En staffs uppgift är att se till att servern är trygg, rättvis och rolig för alla spelare. Det innebär att hjälpa spelare vid behov, hantera rapporter och tickets, lösa konflikter

Vad kommer du att bidra med som Staff? Aktivitet, bra egenskaper, Tar ansvar.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar mina situationer bra samt att jag tar det lungt vid stressiga situationer, Jag vet hur man kontrollerar olika situationer.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Donation

Liknande trådar

Top Bottom