Intervju binkantrolis | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

binkantrolis

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: binkantrolis

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Ange ditt födelsedatum: 26 Maj 2011

Ange ditt Discordnamn: binkantrolis

Berätta kortfattat om dig själv: Jag själv är en person som är väldigt social av mig då jag har det väldigt lätt för mig att kunna prata med nya personer som jag inte har prata med tidigare. Samt så är jag väldigt hjälpsam av mig som person då jag har alltid gillat att hjälpa folk både irl och på fivem då jag har varit staff tidigare på andra servrar. Samt lite negativa saker om mig är att jag är en person som ibland kan tappa fokus har lite lätt för mig att tex börja tänka på annat om någon tex pratar men detta är något som jag har förbättra mig på väldigt mycket och om jag ska vara helt ärlig så heter det inte hänt på senaste. Samt så är jag en person som är trevlig av mig och brukar ge komplimanger till folk tex bra gjort osv. Samt så är jag en person som gillar att spela fotboll på fritiden. Samt så gillar jag att vara ute med vänner. Och så har jag inntrese för data spel som tex fivem. Då jag har spelat det i 2 år nu. Samt så gillar jag att vara och umgås med min familj och göra olika aktivtet med dom. Jag gillar verkligen att ja spela och vara med personer som gör mig glad. Samt så är jag väldigt bra på att hantera stress då jag har det väldigt ofta i vardagen. Tex i skolan och på morgonen och vet exakt hur man ska göra för att hantera det på ett bra och kontrollerat sätt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? CA 4-7 timmar om dagen beroende på dag samt ifall jag har skolarbete, kommer alltid försöka mitt bästa att vara aktiv OSV...

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 3 dagar

Varför ansöker du som staff på SweWave? Tänkte att det var en kul grej och jag vill utveckla servern och hålla koll på spelare satt det inte sker något regelbrott och jag vill utveckla mitt rp och tänkte att det skulle vara kul att ansöka som staff kul och hjälpa folk satt allt blir rätt i servern satt alla får straff dom som ska ha de och dom som inte ska ha de och ett nytt expriment i mitt liv har inte varit staff innan på nån server men tyckte att det skulle vara en kul sak att testa på och som sagt hjälpa folk och hjälpa servern på rätt fötter satt vi går uppåt och inte neråt och då krävs det att alla staffs är aktiva och jag kommer vara en aktiv staff.

Vad är din uppgift som Staff? Det är att jag ska hålla koll på spelare satt dom inte gör något fel och om dom gör något fel så ser jag till att dom hoppar supp så bannar jag eller åtgärder och så ser jag till att det håller en bra rp nivå på servern och att alla känner sig trygga på servern spelarna ska känna att dom ska kunna gå in på swewave och känna här är jag trygg med alla staffs som tar det är seriöst och det kommer jag göra satt alla känner sig trygga med mera och att man gör det till bra rp vilket jag hoppas att jag kommer göra och att hjälpa servern bli det bättre visst den är bra men den kan bli bättre och bättre och då behöver man bra lugna staff staffs som har tålamod som inte blir super stressade och det kommer jag bidra med att jag tar min uppgit väldigt seriöst och jag lallar inte för då ser det dåligt ut inför mina staffkollegor visst man kan lalla till en viss gräns men inte över och jag kommer bidra med att ingen ska få komma undan om den har gjort fel ska den få åtgärder eller bann

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med noggran och kommer inte se mellan fingrarna ifall det är en kompis för att alla ska få samma straff för annars blir det orättvist och kommer bidra med noggran specc med mera och satt alla får lika straff och att jag kommer vara en bra medlem till staffteamet som hjälper andra staffs om dom behöver hjälp och att bygga upp servern satt den bara höjs satt alla vi ser resultat och jag kommer bidra med bra tålamod respektfull snäll glad mm, och jag vet att jag kan hjälpa till med bra staff arbete till servern och satt även mina staffkollegor känner sig trygga jag kommer bidra med ingen stress det får ta den tid det tar det viktigaste i en bra staff är tålamod raka puckar och att man säger hur det kommer se ut och att man vågar säga vad man tycker att man inte gömmer sig under ett täcke man måste kunna ha sina egna värderingar utan att nån ska hata på en det är en bra staff.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag e lugn försöker ta de så lungt som möjligt satt man inte stressar upp sig själv helt i onödan och att jag kan stressa upp andra med mitt stress så jag försöker att ta de lungt när jag blir stressad man kan bli stressad till en gräns men jag låter aldrig den gränsen komma över så jag försöker ta de lungt satt jag e lugn och satt jag gör dom andra staffsen lugna ifall dom är stressade att det får ta den tid det tar för om man ska hålla på och stressa hela tiden kommer man aldrig bli klar med något och då går det utöver staffarbetet så jag tar de lungt om jag hamnar i stressiga situationer för att jag vet att om jag blir stressad och vet inte vad jag ska göra då kommer jag inte blir klar med något så därför tar jag det lungt och låter de ta sin tid och ingen ska komma och stressa en för då stressar man upp varandra och börjar kanske skrika på varandra och då går det utöver staffarbetet när det egentligen kunde gå hur lungt som helst till.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Senaste redigerad:

johanssons

Medlem
Meddelanden
39
Trofépoäng
6
Shortlist

Status