Dubbelpost Caspianooo | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Caspianooo

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Caspianooo

Vad är ditt namn i verkligheten? Caspian

Ange ditt födelsedatum: 15 September 2012

Ange ditt Discordnamn: Caspianooo12

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 13 år fyller snart 14 på min fritid brukar jag vara utomhus och vara med vänner och åka elsparkcykel.
När jag inte är ute brukar jag vara inne och spela fivem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är ofta aktiv på vardagar brukar det vara mellan 17:00 till 22:00 det kan också variera lite och på helger är jag aktiv mellan ungefär 20 till 03

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem på gamla swewave sen typ 4 månder tillbaka

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till staff då jag vill vara med och hjälpa till med staffteamet och hjälpa till så det inte blir en lall server så det istället blir en bra rp nivå som många spelare vill vara och spela på. Jag ansöker också till staff så det blir en aktiv sida från alla staffs så ingen ska behöva sitta och vänta i support eller vänta på sina reports. Jag är också en väldigt erfaren staff som kommer göra bra jobb.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att säga till så det blir en bra rp. Därmed att komma fram till rättvisa beslut och lyssna på båda parter. Inte sida någon bara för att man känner de eller tycker de är roliga att vara med. Min uppgift är också att hålla koll i /help det vill säga reports. Min uppgift som staff är också så att det alltid finns någon som sitter i support så ingen behöver vänta

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra till en aktiv och seriös sida från alla staffs. Jag kommer också bidra med till en höjd rp nivå så rpen blir så bra som möjligt. Jag kommer också bidra till att sitta i support ofta och inte rpa så mycket kommer priotera staff arbete före rp.
Jag kommer också alltid ta reports direkt jag ser en.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag skriver ett dm till en annan staff som kan hjälpa mig annars säger jag att de får vänta på sin tur.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom