dani.juu
Ny Medlem
- Meddelanden
- 2
- Trofépoäng
- 0
Användarnamn: dani.juu
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Ange ditt födelsedatum: 20 Augusti 2011
Ange ditt Discordnamn: Dani.juu
Berätta kortfattat om dig själv: jag heter Elliot och jag är 14 år gammal jag bor i Malmö.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varannan dag ungefär.
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag spelade där i den gamla servern också men joinade discorden igen igår
Varför ansöker du som staff på SweWave? För att jag känner att jag vill hjälpa till och bidra med roliga stunder tsm och hålla igång servern och göra så alla känner sig välkomna och att alla ska ha roligt på servern.
Vad är din uppgift som Staff? Hålla koll så alla följer regler och gör så alla spelare har roligt och hjälper till med saker som spelarna frågar om.
Vad kommer du att bidra med som Staff? Mycket roliga stunder och minnen plus så kmr jag få in spelare och försöka göra servern större.
Hur hanterar du stressiga situationer? Mycket bra.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Medlemskap
Ansvarsområde 2: RP
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Ange ditt födelsedatum: 20 Augusti 2011
Ange ditt Discordnamn: Dani.juu
Berätta kortfattat om dig själv: jag heter Elliot och jag är 14 år gammal jag bor i Malmö.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varannan dag ungefär.
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag spelade där i den gamla servern också men joinade discorden igen igår
Varför ansöker du som staff på SweWave? För att jag känner att jag vill hjälpa till och bidra med roliga stunder tsm och hålla igång servern och göra så alla känner sig välkomna och att alla ska ha roligt på servern.
Vad är din uppgift som Staff? Hålla koll så alla följer regler och gör så alla spelare har roligt och hjälper till med saker som spelarna frågar om.
Vad kommer du att bidra med som Staff? Mycket roliga stunder och minnen plus så kmr jag få in spelare och försöka göra servern större.
Hur hanterar du stressiga situationer? Mycket bra.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Medlemskap
Ansvarsområde 2: RP