Encro20-0 | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Encro20-0

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Encro20-0

Vad är ditt namn i verkligheten? Sami

Ange ditt födelsedatum: 11 Maj 2000

Ange ditt Discordnamn: Encro200

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Sami och har varit en del av svenska "fivem servers" i ungefär ett år. Vardagligen gör jag inte mycket och det kan variera. Men en stor sak som har kommit t min tanke är olika servers staffs. Jag har varit med i sevrers där staffs varken tas på allvar eller lyssnas på, där folk både skiter i regler och viktiga grejer som fixar communityn. Darför vill jag försöka fixa det. Som person är jag trevlig, snäll, mogen och pålitlig darför tror jag att rollen som staff hade passat mig bra.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Mellan 2-3 timmar dagligen

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Har inte varit medlem under en lång period men har kört många severs tidigare där lall förekommer ofta. Jag har märkt att det också sker i denna server men att respekt mot andra ändå tas bättre och att många staffs hjälps åt darför vill jag vara en av de och kunna göra skillnad

Varför ansöker du som staff på SweWave? ag har varit medlem på SweWave i ungefär 4 dagar och under den tiden har jag hunnit spela rätt mycket på servern. Jag har fått en bra bild av communityn, reglerna och hur RP fungerar här. Det jag gillar mest med servern är att många tar RP seriöst samtidigt som man fortfarande kan ha roligt och träffa nytt folk.

Under tiden jag varit här har jag försökt vara aktiv, hålla en bra attityd och hjälpa till när någon behöver hjälp. Jag har också lärt känna flera personer på servern och tycker verkligen om communityn. Även om det endast är ett par få dagar har mycekt inträffat för mig och darför tror jag att jag kan göra skillnad i servern.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff tycker jag att ens uppgift är att hjälpa spelare, hålla ordning på servern och se till att reglerna följs. Man ska kunna hantera situationer på ett moget och rättvist sätt utan att ta någons sida. Det handlar också om att hjälpa nya spelare så att de känner sig välkomna och förstår hur servern fungerar.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med aktivitet, hjälp och en bra attityd mot spelarna på servern. Jag är en person som har tålamod och försöker alltid lösa problem lugnt istället för att skapa mer drama. Jag tycker det är viktigt att alla behandlas rättvist och med respekt oavsett vem det är.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet, många kommer vilja ha hjälp och förvänta sig att hjälp kommer direkt vilket inte stämmer darför känner jag själv att stressiga situationer ska hanteras med lugn. Man ska också våga säga till och be folk vänta då en staff inte kan ta hand om flera ärenden samtidigt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom