indisk curry | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

indisk curry

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: indisk curry

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt verkliga namn är arvid

Ange ditt födelsedatum: 6 Maj 2013

Ange ditt Discordnamn: Mitt discord namn är itz indisk curry och min discord tagg är indisk.cfx

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en person som hjälper till är bra inom staff yrket och samarbetar bra med andra staffs och hjälper när folk behöver det och är mycket bra på att ta ansvar

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv 5-6timmar per dag beroende på behov

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem sen igår på swewave

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till staff på swewave för att jag tycker det är roligt att hjälpa till och att hjälpa andra spelare som behöver det

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till så att servern är stabil och se till att ingen bryter mot reglerna och att hjälpa med servern

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att vara aktiv mycket och hjälpa andra spelare

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att lugna ner mig och lösa situationen på bästa sätt och bara ta det lungt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom