Le0 | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Le0

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Le0

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum: 5 Mars 2012

Ange ditt Discordnamn: L Mag10

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en killesom är 14 och är mogen och gillar spel speccielt fivem då jag är väldigt aktiv och gillar bara spelet och rollspelandet och jag har alltid velat vara staff på servern och gör en ansökan nu

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Hela Dagen

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Började spela orginala SweWave 2023

Varför ansöker du som staff på SweWave? För jag vill fixa servern rp och kriminell rp samt andras rp just nu är det kaos inne på servern folk skjuter hej och vilt därför vill jag hjälpa staff teamet och vara en del som gör en ändring jag är full seriöst med att hjälpa till så länge jag får staff rollen har varit jr mod innan på olika servers och har mycket erfarenhet och detta är min main server just nu tills ni stänger ner och därför vill jag också bli staff

Vad är din uppgift som Staff? Ta support specca och ha servern så roligt som går och få in folk till servern hålla reda på servern och hjälpa personer som behöver hjälp tex i support eller annat relaterade saker ig och jag är väldigt aktiv

Vad kommer du att bidra med som Staff? Ta support report och specca

Hur hanterar du stressiga situationer? Bra jag håller mig lugn och stressar inte för jag har ingen anledning att stressa

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom