Legendz123
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Legendz123
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico
Ange ditt födelsedatum: 15 November 2008
Ange ditt Discordnamn: legendz11234 / 👑.Legendz11234.👑
Berätta kortfattat om dig själv: smålänning
gör mitt arbete fast det är tråkigt eller jobbigt.
om jag gör en uppgift så gör jag det ändån.
kan bli sur snabbt
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 3 timmar
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sen igår
Varför ansöker du som staff på SweWave? vill bli en del inom staff teamet och uppgradera hela teamet och bilda en bra koppling mellan mig och andra staffs så vi kan sammarbeta med allt och alla.
Vad är din uppgift som Staff? hålla servern ifrån moddare/lallare/spelare som inte ska finnas här/ samt hjälpa servern. conntent. i support, reports, (ooc och ingame)
Vad kommer du att bidra med som Staff? ett bra jobb för den rollen jag blir. bli en aktiv staff och en bra staff. vill visa vad jag går för och vill visa mig nöjd
Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar det bra, sålänge jag får hjälp av en till staff om jag ber om hjälp så kommer det gå bra
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Medlemskap
Vad är ditt namn i verkligheten? Nico
Ange ditt födelsedatum: 15 November 2008
Ange ditt Discordnamn: legendz11234 / 👑.Legendz11234.👑
Berätta kortfattat om dig själv: smålänning
gör mitt arbete fast det är tråkigt eller jobbigt.
om jag gör en uppgift så gör jag det ändån.
kan bli sur snabbt
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 3 timmar
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sen igår
Varför ansöker du som staff på SweWave? vill bli en del inom staff teamet och uppgradera hela teamet och bilda en bra koppling mellan mig och andra staffs så vi kan sammarbeta med allt och alla.
Vad är din uppgift som Staff? hålla servern ifrån moddare/lallare/spelare som inte ska finnas här/ samt hjälpa servern. conntent. i support, reports, (ooc och ingame)
Vad kommer du att bidra med som Staff? ett bra jobb för den rollen jag blir. bli en aktiv staff och en bra staff. vill visa vad jag går för och vill visa mig nöjd
Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar det bra, sålänge jag får hjälp av en till staff om jag ber om hjälp så kommer det gå bra
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Medlemskap