Linux | Utvecklare Ansökan

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Linux

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Linux

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Linux.cfx

Vilka kunskaper har du inom Utveckling? lua, html, css, javascript och massa mer

Har du tidigare erfarenheter inom utveckling på FiveM servrar? Ja, jag har tidigare erfarenheter inom utveckling av FiveM-servrar. Jag har arbetat med att bygga och utveckla RP-servrar där jag bland annat har hanterat installation, konfiguration och anpassning av resurser, felsökning av scripts samt utveckling av egna funktioner.

Jag har erfarenhet av framework som QBCore, QBOX och ESX samt arbete med Lua, JavaScript, HTML/CSS och databaser. Jag har bland annat arbetat med UI-lösningar, jobb-system, gängsystem, inventory-lösningar, Discord-integrationer och optimering av serverresurser.

Jag har även erfarenhet av att fixa buggar, förbättra befintliga scripts och anpassa system efter serverns behov. Mitt fokus ligger på att skapa stabila, optimerade och användarvänliga lösningar som förbättrar spelarupplevelsen.

Kan även skapa egna scripts. med vänliga hälsningar Linux

Finns det något annat du skulle vilja berätta? att jag är väldigt taggad på vad vi kommer att skapa tsm

Top Bottom