Master
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 0
Användarnamn: Master
Vad är ditt namn i verkligheten? Leif
Ange ditt födelsedatum: 13 November 2009
Ange ditt Discordnamn: Master
Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en snäll kille och jag gillar o spela fivem och jag har varit staff på många olika servers
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar på vardagarna och 7 på helgerna
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem sen og swewave
Varför ansöker du som staff på SweWave? för jag vill vara med och hjälpa servern och det är inte många staffs som tar reports ingame och jag kommer göra det hela tiden när jag är inne.
Vad är din uppgift som Staff? Ta reports och hjälpa folk i support.
Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer ta reports eftersom det är inga som tar reports och jag tycker att ni behöver flera staff för det är så många som spelar på swewave
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det bara lungt jag har 3 djupa andetag och jag stressar inte.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Donation
Ansvarsområde 2: Servervakt
Vad är ditt namn i verkligheten? Leif
Ange ditt födelsedatum: 13 November 2009
Ange ditt Discordnamn: Master
Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en snäll kille och jag gillar o spela fivem och jag har varit staff på många olika servers
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar på vardagarna och 7 på helgerna
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem sen og swewave
Varför ansöker du som staff på SweWave? för jag vill vara med och hjälpa servern och det är inte många staffs som tar reports ingame och jag kommer göra det hela tiden när jag är inne.
Vad är din uppgift som Staff? Ta reports och hjälpa folk i support.
Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer ta reports eftersom det är inga som tar reports och jag tycker att ni behöver flera staff för det är så många som spelar på swewave
Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det bara lungt jag har 3 djupa andetag och jag stressar inte.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Donation
Ansvarsområde 2: Servervakt