Nekad nba | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nba

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: nba

Vad är ditt namn i verkligheten? elmer

Ange ditt födelsedatum: 27 Januari 2012

Ange ditt Discordnamn: nba6767

Berätta kortfattat om dig själv: en person som gillar rp och har mycket erfarenhet då jag varit stafff på andra servrar delägare head admin osv därför tycker jag denna servern e perfekt för mig som gillar bra rp och inte vill de ska va för lalligt

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 4 timmar på vardag och på helger 7

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? runt 3 månader fast på annat konto hade lite strul med det

Varför ansöker du som staff på SweWave? för spelat denna och känner denna e perfekt rolig och seriös rp med många spelare så de blir roligare

Vad är din uppgift som Staff? se till så denna servern blir fuskfri bidra till bättre rp och roligare sen dra folk sup hjälpa dom där och göra allt för denna servern ska bli bra

Vad kommer du att bidra med som Staff? seriösare rp kan bidra med att folk får mer hjälp och staffs kan slappna av lite mer då jag gillar och hjälpa och ha bra rp

Hur hanterar du stressiga situationer? bra tillexempel om de många som hoppar sup tar jag de 1 och 1 men ska va lugn och tydlig så dom inte tänker att jag inte hjälpte dom sen om de är för många frågar jag en staff snällt om dom kan hjälpa till så spelarna inte behöver vänta jätte länge utan få veta om dom inte svarar så tar jag dom själv lungt och tydligt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Medlemskap

johanssons

Medlem
Meddelanden
39
Trofépoäng
6
Nekad
utveckla allt

Status