Nekad PÅ2SEN | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PÅ2SEN

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: PÅ2SEN

Vad är ditt namn i verkligheten? hej jag heter alfons

Ange ditt födelsedatum: 27 April 2011

Ange ditt Discordnamn: PÅ2SEN

Berätta kortfattat om dig själv: tja jag heter alfons jag är 15 år. jag gillar att hjälpa personer, jag är mogen o trevlig, gillar att vara social med folk,
jag gillar även att spela fivem

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kommer kunna vara aktiv mellan 10 till 13 timmar om dagen

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? jag har varit medlem i den här discorden några dagar men va medlem på gammla swewave alltså og swewave

Varför ansöker du som staff på SweWave? jag ansöker pågrund av att jag vill hjälpa till i staff teamet för jag vet att de brukar bli stressigt i support och sånt för de är många som vill ha hjälp samtidigt. jag gillar att hjälpa folk som behöver hjälp och att hjälpa till med allt ni förekommer med och jag kan utveckla om de behövs så finns alltid tillgänglig om folk behöver hjälp. jag vill se till så att all rp ska va så bra som möjligt så de inte är lallare inne så alla kan rp så bra som möjligt. så de är därför jag ansöker för att hjälpa.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift kommer vara att se till att allt ingame sköts så bra som möligt och att se till att alla i discord får hjälpen dom behöver.
jag kommer se till så att alla regler följs ingame och om folk inte gör de så tar jag hand om de snabbt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med ett gott humör i support så alla kan känna sig välkommen och trygg. jag kommer se till att rpn sköts bra plus kunna hjälpa folk som verkligen behöver de ingame och i discord. jag kommer även i bland kunna hjälpa att bidra till scripts även hjälpa er med utvecklingen av server så allt rullar på som de ska så swewave kan ha öppet länge. jag kan också bidra med en aktiv staff.

Hur hanterar du stressiga situationer? om de skulle bli för stressigt så skulle jag fråga en av staff teamet om hjälp så vi kan lösa allt snabbare och mindre stressigt för både mig och dom som väntar på att få hjälp.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

johanssons

Medlem
Meddelanden
39
Trofépoäng
6
Nekad
annan server i bion

Status