Ruben | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Ruben

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Ruben

Vad är ditt namn i verkligheten? Ruben

Ange ditt födelsedatum: 28 Juni 2011

Ange ditt Discordnamn: @x4.4q

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 15 år gammal. Jag är intresserad av tech och datorspel. Jag gillar att sova. Jag gillar att äta. Jag är respektfull. Jag är lugn. Jag har brunt hår och bruna ögon. Jag är 3/4 svensk och 1/4 persisk.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Olika beroende på vilken dag. Men har jag inget specifikt att göra så skulle jag väl kunna säga mellan 14:00-02:00 ish (under sommaren).

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Sedan sommaren 2023 (har kommit tillbaka då och då).

Varför ansöker du som staff på SweWave? För att jag tycker att det låter som en intressant och rolig roll inom servern. Jag tycker att många staffs i alla möjliga FiveM servrar är rätt så inkompetenta men det vill jag ändra på.

Vad är din uppgift som Staff? Helt enkelt att skydda/ta hand om servern. (Ta support ärenden. Ta hand om tickets, Spectatea spelare, bannlysa/kicka spelare som inte kan bete
sig, få in nya spelare i servern osv.)

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att vara aktiv, jag kommer att vara respektfull mot alla spelare, jag kommer att vara kompetent, jag kommer att försöka bli medlemsansvarig/krimansvarig så att jag kan få in mer spelare på servern, jag kommer inte missbruka min staff och jag kommer att hålla kåll på rp’n så att den går som den ska (och mycket mer såklart).

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker hålla mig så lugn som möjligt för att inte göra det värre/eskalera situationen och om det verkligen behövs kan jag fråga någon efter en extra hand.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Liknande trådar

Top Bottom