Intervju rullare | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

rullare

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: rullare

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ange ditt födelsedatum: 7e maj 2012

Ange ditt Discordnamn: rullare

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en 14årig kille som går i skolan varje dag även om jag har lite svårigheter i huvudet.Detta berör ej fivem dock!. Tycker om att hjälpa folk då jag är hjälpsam och alltid försöker mitt bästa att vara trevlig

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv 5+ timmar per dag.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Några dar nu. Har vart medlem innan på Swewave

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag Ansöker till staff för att kunna hjälpa till och bidra till en trygg och bra miljö där alla känner sig välkomna. Ingen ska behöva känna sig osäker eller bli dåligt behandlad när de spelar. Ett stort engagemang finns för servern och roleplay tas på allva vilket gör att mer ansvar känns naturligt att ta. staff rollen handlar om ansvar och förtroende inte om makt. Att finnas där för spelare hjälpa till vid behov och svara på frågor är en viktig del av rollen. Aktivitet är också avgörand samt att ha koll på vad som händer på servern särskilt på platser där problem ofta uppstår. Support arbete är en stor del och därför är det viktigt att kunna hjälpa snabbt så att spelare slipper vänta. Vid konflikter är det viktigt att behålla lugnet lyssna på båda sidor och sedan ta ett rättvist beslut utan att ta någons parti. Kritik ses som något man lär sig av och utvecklas genom. Ansvar för beslut tas seriöst och rollen kräver alltid ett moget beteende. Att vara en bra förebild för andra spelare är också viktigt, samt att bidra till en bättre stämning så att fler vill stanna kvar på servern. Bra kommunikation och samarbete inom staffteamet är viktigt och att kunna arbeta tillsammans med andra är en självklar del av rollen.

Kommer commands som ja kan

/noclip = Jao, som de låter. Du tar noclip och kan förflytta dig vart som helst
/spec [id] = Speccar personen med tilldelad id
/specoff, slutar specca
/sc = Kommer ej ihåg om denna command är för staff chat men tror de
/ban [id] [Anl] = bannar person
/svban [id] [Anl] = svbannar en person i 30 min
/goto [id] = Går till person med tilldelad id
/bring [id] tar tilldelad id till dig
/revive [id] = revvar person med tilldelad id
/kill [id] dödar person med tilldela id
/freeze [id] Freezar person med tilldelad id
/ooc = skriver nåt i ooc chatten som alla ser
/dv = Tar bort alla bilar inom en viss radie
/skin (id) = ger garderob till person med tilldelad id
/reports= kollar reports/helps
/setjob (id) (jobb) (grad) = Ger personen jobb med tilldelad id

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att regler följs och att servern är en trygg plats. Jag ska hjälpa spelare i suppor lösa konflikter och se till att ingen förstör för andra. Jag ska alltid följa reglerna och ta beslut på ett rättvist sätt. Min uppgift är att vara riktigt snabb med reports. Om en person gör en /help ska jag såklart alltid försöka ta ärendet så snabbt som möjligt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med aktivitet lugn och ett seriöst beteende. Jag försöker alltid lyssna på båda sidor innan jag tar beslut och jag vill vara rättvis mot alla spelare. Jag vill också hjälpa nya spelare så de kommer in i servern och förstår hur allt funkar. Jag har vart staff tidigare i lite andra servers och kan väldigt många commands! Är kunnig inom staff arbetet och även fått lite erfarenhet från att vara Servervakt samt Medlemskaps Ansvarig.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stress genom att hålla mig lugn och inte stressa upp mig. Jag försöker få en tydlig bild av vad som har hänt innan jag tar ett beslut. Jag lyssnar på alla inblandade och ser till att situationen löses på ett rättvist sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Servervakt

Senaste redigerad:

Karlsson

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Shoorlist

Top Bottom