seerret | Medlemskap ansökning

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

seerret

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: seerret

Vad är ditt namn i verkligheten? pontus

Vad är ditt discord namn? plinkosoliso

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Franksson, föräldrar kommer ifrån Bangladesh. Dock var Jacob uppväxt i Sverige på grund av att hans föräldrar ville att han skulle ha bättre utbildning. Jacobs intressen är bilar, speciellt japanska och tyska bilar. Jacob gillar också naturen, som att gå ut i naturen och se de fina vyerna. Jacob har varit ganska ledsen de senaste 5 dagarna på grund av att hans föräldrar blev deporterade från Sverige och blev skickad hem till Indien, men Jacob har blivit lite gladare på grund av staden, folket och jobben, som gör Jacob att tänka att han kanske åker tillbaka till Indien och hälsar på sina föräldrar. Jacobs framtidsplaner är att han senare kanske ska bli någon som jobbar med bilar, antingen att anpassa bilar, som att jobba med SC styling, eller att sälja bilar på bilfirma.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär är alltid väldigt glad, han är skicklig och han har klokhet, alltså tänker han på ett klokt sätt i många scenarion.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär även ifall Jacob tänker på ett klokt sätt oftast, så är han ganska lättlurad, alltså ifall någon frågar han ifall han vill ha skjuts så tar han det ganska ofta, Jan är skicklig, men han är inte stark, alltså ifall någon vill slåss han kommer nog vara den svagare i slagsmålet ifall det händer. Den sista nackdelen Jan har är att han lite paranoid

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP med att jag bidrar med seriös rp genom att spela med genomtänkta karaktärer, respektera varje singulära regel och standarden för rp, hjälper de nya spelarna med att komma in i rp och vad som är bra att börja med i servern och jag prioriterar konsekvenser mer än de priserna på vad mina handlingar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat ganska mycket av rp så jag vet hur allt fungerar och sådant.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för motpartens vinst i ett scenario innebär att istället för att alltid prioritera din egna seger, till exempel fly undan från polisen, så förbättrar man rp så det blir mer rättvisa och kul i servern.

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft för mig är ungefär som en norm fast på sitt egna sätt, suntförnuft är lite som en oskriven regel, det betyder ungefär att man ska tänka på ett rimligt och logiskt sätt. Till exempel om man ser ett gäng som håller vapen, så tänker man inte gå fram till de och snacka skit.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel av reglerna till servern är VDM, vilket står för Vehicle Deathmatch, VDM innebär att använda ett fordon som ett vapen för att döda elller skada utan en anledning varför. COPBAIT, copbair innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet, NLR, vilket står för No Life Rule, det innebär att man ska inte komma ihåg saker som hände precis innan sin karaktär dog.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget jag kan tänka på.

Top Bottom