Simsim11223344 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Simsim11223344

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Simsim11223344

Vad är ditt discord namn? Simsim

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sc Styling

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef/VD på SC eftersom jag har tiden, drivet och engagemanget för att utveckla företaget framåt. Jag har tidigare erfarenhet inom bilbranschen och har jobbat som mekaniker på andra servrar. Jag är också bra på att bemöta människor.

Vad rollspelar du som för tillfället? Rollspelar Krim - Kommer ej promota mitt gäng på något sätt under arbetstid då jag vill agera professionellt och lite tråkigt att göra de skulle jag säga

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har tidigare erfarenheter inom chef brunchen, jag har varit bitr på en mekaniker firma på förorten RP.

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer att utveckla arbetet genom att hjälpa kunder. erbjuda anställning, genom muntliga intervjuer ig. Jag ska göra allt jag kan för att driva sc.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nope

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker att ni bör välja mig som Chef/VD eftersom jag har tiden, engagemanget och drivet för att utveckla SC framåt. Jag har tidigare erfarenhet inom bilbranschen och har jobbat som mekaniker på andra servrar. Jag är aktiv, tar ansvar och har alltid ett bra bemötande oavsett vem som vill prata / ta anställning / möte eller hjälp osv!

Hur många bans har du? Jag har 0 bans på servern

yasinslajf

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Godkänt har inte roll i forum så kan inte godkänna men, ta haan till muntlig 👌

Top Bottom