Nekad the most undetected | Ansökan till Staff [johanssons]

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: the most undetected

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ange ditt födelsedatum: 13 April 2008

Ange ditt Discordnamn: user3xml8www

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en person som gillar att hjälpa andra, är en väldigt social person kan prata med alla osv. Jag gillar att spela annars gillar jag att vara med vänner o ba ta de lugnt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7-9 timmar om dagen, på helger betydligt mer.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Blev nyligen fast har spelat på swewave sen typ andra gången fakebunny öppna sen har jag spelat på varje swewave som varit öppen sen dess

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill kunna hjälpa till o ta hand om servern så den ba går mot gott o inte mot ont eftersom jag känner att jag kan göra väldigt bra nytta på servern, jag ser till så jag sköter mina uppgifter om området jag ansvarar för. jag söker också eftersom att jag tycker att det är lite småstökigt, och då känner jag att jag är rätt kille som kan göra skillnad så att tex folk som gör fel pratar man med och inte bara bannar för om man bara bannar dem kommer dem inte lära sig så det är några anledningar. jag söker också till staff eftersom att jag vet att jag är jätte snäll och trevlig mot folk så jag vill att dem på servern ska kunna tycka att de härligt att snacka med mig i support och att jag är hjälpsam.

Vad är din uppgift som Staff? Som sagt att se till så alla sköter sig, göra de som jag ska göra inom de området jag är ansvarig inom.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med som jag sa tidigare att om folk gör fel så pratar jag med dem så dem lär sig av misstaget ist för att bara bli bannad och jag kommer vara aktiv inom området jag ansvarar över, samt hjälpa till i support .

Hur hanterar du stressiga situationer? Ba ta de lugnt o andas in o ut

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Kriminell

johanssons

Medlem
Meddelanden
39
Trofépoäng
6
Nekad, ai

Status