Tilis | Medlemskap ansökning

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Tilis

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
0
Användarnamn: Tilis

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Tilis

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lorenzo M och växte upp i malmö sen flyttade han till swewave men sen blev den staden inaktiv och han flyttade till unive.Sen så bestämde han sig att flytta tbx till swewave och han blir snabbt intresserad imon polisen och vill ansöka till polismyndighten

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll,hjälpsam,pratsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär irriterande ibland,agro,inte så smart

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bred och rolig samt seriös rp på servern då jag har mycket erfharen och vet alla regler men jag kan också bidra med roliga scenarion och jag vill även bli staff så jag skulle kunna bidra inom staff yrke också att hålla kol på servern lite som en vakt och håla koll på lallare samt fuskare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rp i 3 år har spelat på servern unive,och,swewave inann men nu är jag tbx här.på ett nyt discord konto.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska motpartern låta vinna i vissa scenarion ist för att du ska bestämma hela tiden tex när någon riktar måste jag lyussna på dem och så för jag kna liksom inte bestämma över han om han riktar vapne tex.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft fölr mig är tex om jag gör någott o realistikt tex gör ett bank rån med kniv och ingen gissla eller typ bara går fram till någon på torget och riktar och rånar hen.Om någon riktar en pistol mot dig reagerar du med rädsla istället för att springa iväg som inget hänt. Du kör inte i 250 km/h genom stan konstant utan konsekvenser.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,COPBAIT,SUNTFÖRNUFT,FAILRP,POWERGAMING

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket erfharenhet och har spelat på swewave innan fast på ett annat konto!

Top Bottom