Nekad ZalmaN | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZalmaN

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: ZalmaN

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Ange ditt födelsedatum: 24 Oktober 2026

Ange ditt Discordnamn: zalman_257

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter melker jag är en väldigt snäll och lugn person som gillar att hjälpa andra. Jag är en bra lyssnare som jag är även väldigt seriös och mogen som person.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4 timmar per dag kanske och lite mer ibland och lite mindre då och då.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Sen swewave först startade för länge sen.

Varför ansöker du som staff på SweWave? För att jag vill vara en del av serverns utveckling och se till att swewave blir så bra den kan bli.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hålla servern trygg och säker med det menar jag att det ska inte vra masor av fuskare inget lall och alla ska följa reglerna. Men min uppgift är också att alltid behålla lugnet i stressiga situationer och lyssna på alla.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med min mogenhet och erfranhet utav att vara staff. Jag kommer vara aktiv i reports men även i support och jag kommer även när jag själv rpar hålla ett öga öppet och se till så att allt går rätt till

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag brukar bara andas ut och tänka att jag måste hålla mig lugn och agera på ett proffsigt sätt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

johanssons

Medlem
Meddelanden
39
Trofépoäng
6
Nekad utveckla allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.