real.cola_alt
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: real.cola_alt
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin
Ange ditt födelsedatum: 2 Maj 2012
Ange ditt Discordnamn: real.cola_alt
Berätta kortfattat om dig själv: jag är snäll omtänksam jag gör alltid mitt stafff arbete bra jag bidrar även att få in aktiva spelare till just eran server då jag vill ha ett bra aktiv community och hjälper även till med allt jag kan
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? när det e skola 4 till 6 timmar helger\lov hela dagen
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? inte länge
Varför ansöker du som staff på SweWave? jag ansöker till staff för jag vill hjälpa alla jag e aktiv hjälper skit mycket jag gör alltid mitt staff jobb jag staff abusar inte eller nått jag gör som jag ska och är även live
Vad är din uppgift som Staff? hålla koll på alla spelare vara aktiv hjälpa folk i support när man kan inte staff abusa o mer
Vad kommer du att bidra med som Staff? mycket har ej nått i huvudet just nu
Hur hanterar du stressiga situationer? jag andas och tar det lungt
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Kriminell
Ansvarsområde 2: Jobb
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin
Ange ditt födelsedatum: 2 Maj 2012
Ange ditt Discordnamn: real.cola_alt
Berätta kortfattat om dig själv: jag är snäll omtänksam jag gör alltid mitt stafff arbete bra jag bidrar även att få in aktiva spelare till just eran server då jag vill ha ett bra aktiv community och hjälper även till med allt jag kan
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? när det e skola 4 till 6 timmar helger\lov hela dagen
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? inte länge
Varför ansöker du som staff på SweWave? jag ansöker till staff för jag vill hjälpa alla jag e aktiv hjälper skit mycket jag gör alltid mitt staff jobb jag staff abusar inte eller nått jag gör som jag ska och är även live
Vad är din uppgift som Staff? hålla koll på alla spelare vara aktiv hjälpa folk i support när man kan inte staff abusa o mer
Vad kommer du att bidra med som Staff? mycket har ej nått i huvudet just nu
Hur hanterar du stressiga situationer? jag andas och tar det lungt
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Kriminell
Ansvarsområde 2: Jobb