PÅ2SEN | Ansökan till Staff

Välkommen till SweWave!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

PÅ2SEN

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: PÅ2SEN

Vad är ditt namn i verkligheten? alfons

Ange ditt födelsedatum: 27 Mars 2011

Ange ditt Discordnamn: PÅ2SEN

Berätta kortfattat om dig själv: hej jag heter alfons är 15 år gammal
jag är väldigt mogen för min ålder gillar att hjälpa personer och att se till att allt står rätt till.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? oftast är jag aktiv 10 timmar ibland mer de bror på men väldigt ofta är jag de om inte jag pluggar eller är ute men finns altid tillgänglig på fdiscord

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? jag har varit med i discorden i några dagar men spela på föra swewave när fake ägde den så varit med ett tag

Varför ansöker du som staff på SweWave? vill hjälpa er så mycket de går och jag älskar att hjälpa personer som behöver de så de är de sen gillar jag att hjälpa er ägare med att bidra med pengar till scripts plus att hjälpa er så allt funkar ingam så allt rullar på

Vad är din uppgift som Staff? jag kommer sitta och speca och hjälpa i support så jag tror att jag kan vara en nyckel till bra rp på grund av att jag är snäll och hjälper alla.
min uppgift kommer vara att sita och hjälpa alla i support och ingame så att kommer vara en riktig staff inte nån staff som vill servern dåligt

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kan bidra till att jag är snäll plus jag följer allt ni sä'ger plus regler
jag är en väldigt snäll person så jag är aldrig arg så kommer va väldigt snabb och trevlig i support och även i reports ingame

Hur hanterar du stressiga situationer? jag skulle säga att jag hanterar de bra har varit med om mycket sånt tidigare då jag ägt servrar med e1mme så kan mycket om att hantera stress så jag klarar de bra

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom